sobota, 30 kwietnia 2011

Akcja - Muzyka Miesiąca

Obserwując różne blogi szybko zauważyłam, że mimo wielu ciekawych postów o kosmetykach, pielęgnacji itp. najbardziej lubię czytać te, które pozwalają mi poznać blogerkę - tagi czy też notki o prywatnych sprawach. Ja też chciałabym dać się Wam poznać, chociażby od strony muzycznej. 

Wymyśliłam więc akcję o nazwie Muzyka Miesiąca (w skrócie MM). Dlaczego muzyka? Otacza mnie właściwie cały czas, jestem bardzo muzykalną osobą,. Zawsze w torbie noszę komórkę ze słuchawkami (takimi dużymi :P)  i słucham kiedy popadnie. Gram też na fortepianie, skończyłam nawet szkołę muzyczną I stopnia. Tańczyłam też przez 10 lat, jednak teraz zrobiłam sobie przerwę ze względu na naukę i bardzo mi tego brakuje. Lubię też śpiewać, choć głównie sama dla siebie. Od razu zaznaczam, że to nie jest przechwalanie się, po prosu chcę pokazać Wam jak ważną rolę odgrywa w moim życiu muzyka. 

Akcja polega na wypisaniu pięciu ulubionych piosenek pod koniec miesiąca (czy też początku następnego). Można również dodać krótki komentarz od siebie, dlaczego akurat ta, co w niej najbardziej lubicie. 

Oczywiście jeśli spodobała się Wam ta akcja, możecie wprowadzić ją na swojego bloga - byłoby mi bardzo miło. Mogłybyśmy się wtedy poznać os zupełnie innej strony. Proszę tylko o zamieszczenie linku do mojego bloga jako promotora akcji :)

Mam nadzieję, że mój pomysł przypadnie Wam do gustu. A oto moja Muzyka Miesiąca na kwiecień:



    Pełna energii. A teledysk powala na łopatki :)
    Melodyjna, bardzo ją lubię.
    Bardzo pozytywna. Szkoda tylko, że nie umiem gwizdać :)
    Po prostu klasyka.
    Świetny tekst, piosenka niekonwencjonalna. 


Co o tym sądzicie? Proszę o komentarze :)

8 komentarzy:

  1. pomysl fajny, ale muze na moim blogu zamieszczam juz od dawien dawna ;) A background muzyczny mam podobny do Twojego, z ta roznica, ze ja gram na skrzypcach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przydatna rzecz wit A:)

    Pomysl z muzyka bardzo fajny, ale u mnie by sie chyba nie sprawdzil bo ja w kolo slucham tego samego;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł :) Przy następnej notce, na pewno pozwolę się poznać i od tej strony. Również bardzo lubię muzykę, kiedyś była dużą częścią mojego życia teraz już mniejszą ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. oby Ci sie udalo zapolowac na niego:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham SOAD a piosenka Lonly day przywołuje miłe wspomnienia... :) Hmm... Spodziewaj się takiej akcji u mnie już dziś ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Lonley* wybacz za literówkę
    Ps. u mnie już jest nota z Twą akcją ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. @Aleksandra A. - Bardzo mi miło, na pewno zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Byłam w tym roku na koncercie System Of A Down w sierpniu, i w tą sobotę w Gdańsku na samym Serju Tankianie.;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość - napisz coś od siebie :)
(brak weryfikacji obrazkowej)