niedziela, 10 listopada 2013

Miesiąc w zdjęciach - październik 2013

Jak co miesiąc przyszedł czas na podsumowanie w zdjęciach. Muszę przyznać, że październik był naprawdę udany, choć pełen pracy. Co robiłam? Zobaczcie!




Szczecin najpiękniejszy jest nocą, a upiększają go świecące kostki. Mam słabość do świateł i luminescencji, a kostki to moim zdaniem świetny pomysł na oświetlenie deptaku :)
Przypomniałam sobie o Jelly Beans, które poza świetnymi smakami przekonują mnie swoim wyglądem - przypominają mi smocze jaja i kojarzą mi się ze świetną serią książek Dziedzictwo (te od Eragona).
Na poprawę humoru wybrałyśmy się ze współlokatorką na ciacho do Coffee Heaven, caramel brownie polecam wszystkim fankom toffie!
Wypróbowałam też kawior na paznokcie, o czym możecie przeczytać TU - wygląda cudownie, a kosztuje niewiele. Zrecenzowałam dla Was też liner w słoiczku, do przeczytania TUTAJ :)





Zazwyczaj nie kupuję kawy w Starbucksie, ale musiałam skusić się Pumpkin Spice Latte - jest cudowna, szkoda, że jest dostępna tylko z okresie jesiennym. Potem była też gorąca czekolada z ciachem z Columbusa w Meeting Poincie, świetna miejscówka w Szczecinie!
Tradycyjnie musiał pojawić się Franciszek, król kanapy :)
W tym miesiącu odkryłam płytę AM Arctic Monkeys i dawno nic tak bardzo nie przypadło mi do gustu. Wszystkie piosenki są świetna i krążek ma bardzo charakterystyczną atmosferę, jestem zachwycona!
Na koniec bawiłam się w przebieranie, w tym roku byłam nazi zombie z dziurą po kuli. Robienie takiego makijażu to kupa śmiechu, chyba będę robić to częściej :P


A jak Wam minął ten miesiąc? 

peace&love,
Rebellious lady


12 komentarzy:

  1. Arctic Monkeys podbili i moje serce (i ucho!) ostatnią płytą :)
    przerażająca charakteryzacja halloweenowa! brrrrr...

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię tego typu posty!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. też lubię Arctic Monkeys <3
    P.S. słodka kicia!

    OdpowiedzUsuń
  4. gdzie kupiłaś Jelly Beans? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. październik był u mnie miesiącem zmian,ale pozytywnych :) i miałam urodziny :) rzec można, że to mój ulubiony miesiąc w roku :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość - napisz coś od siebie :)
(brak weryfikacji obrazkowej)