niedziela, 4 marca 2012

Akcja paznokciowa, tydzień siódmy: Kosmos

Kolejny mani z akcji paznokciowej. Tym razem było prosto i przyjemnie - na bazowy lakier (Catrice Beam Me Scotty!) nałożyłam błękit, fiolet i odrobinę różu przy pomocy gąbeczki z zestawu Essence. Na koniec dodałam trochę złotego brokatu (Essence - Make it golden). Choć wiem, że niektórzy uważają, że galaxy nails są już oklepane, moim zdaniem wyglądają cudownie i nie mogę się na nie napatrzeć, zwłaszcza w naturalnym świetle.



Ostatnio zdałam sobie sprawę, że większość moich postów dotyczy lakierów i paznokci, więc postaram się na jakiś czas ograniczyć je do minimum, żeby Was nie zanudzić ;)
Mam parę świetnych pomysłów na nowe posty, postaram się je jak najszybciej zrealizować.


peace&love,
Rebellious lady

15 komentarzy:

  1. bardzo kosmicznie jest, fajny mani

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie! Takie pawie wyszły troszkę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale bajerancko to wygląda *.* Jeszcze nigdy czegoś takiego nie zmalowałam, trzeba to nadrobić :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      Koniecznie, zwłaszcza jeśli masz jakiś holograficzny brokat! ^^

      Usuń
  4. jak planeta ziemia :) bardzo ładnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastycznie Ci to wyszło:):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Każde galaxy nails inne, takich jak Twoja wersja jeszcze nie widziałam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi akurat galaktyczne paznokcie nie chciały wyjść. Mój Parkinson widać nie jest ich fanem :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość - napisz coś od siebie :)
(brak weryfikacji obrazkowej)