wtorek, 16 sierpnia 2011

Lakier nie z tej Ziemi

Ten lakier od razu mi się spodobał, ponieważ ma niespotykany kolor. Beam Me Scotty! to bardzo drobno zmielone srebrne i niebieskie drobinki zatopione w matowej, ciemnogranatowej bazie z domieszką szarości... Kosmiczny!





1. Dostępność - 0 (edycja limitowana Out Of Space Catrice; Drogeria Natura)
2. Cena - 1 (9,99 zł za 9 ml)
3. Kolor - 1 (niespotykany)
4. Aplikacja - 0 (nie możemy dwa razy pociągnąć pędzelkiem w tym samym miejscu, bo tworzą się dziury)
5. Pędzelek - 1 (spłaszczony, wygodny)
6. Krycie - 1 (jedna warstwa!)
7. Wysychanie - 1 (dosłownie w 3 sekundy!)
8. Współpraca z innymi preparatami - 1 (bez zarzutów)
9. Trwałość - 0 (niestety szybko ścierają się końcówki i tworzą się odpryski)
10. Zmywanie - 1 (bezproblemowe)

Moja ocena: 7/10


Cudowny kolor, jednak jego największą wadą jest trwałość. Poza tym, jeśli nałożymy top coat, zaczyna błyszczeć. Natomiast matujący top (przynajmniej w moim przypadku) dodatkowo skraca życie lakierów. Mimo wszystko uważam, że był to udany zakup i polecam go wszystkim dziewczynom chodzącym z głowami w... kosmosie ;)


peace&love,
Rebellious lady

18 komentarzy:

  1. Też bardzo go polubiłam, kolor jest niespotykany :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też go mam i podzielam Twoją opinię w 100 % :). Ma cudowny kolor ale ta trwałość... No porażka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeżeli chodzi o trwałość to zdaje się, że cała ta seria Catrice nie wyszła. Moonligh Express też odpryskuje szybko. A szkoda, bo takie niecodzienne kolory chciałoby się kilka dni ponosić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. też go mam - podoba mi się przeogromnie - i w wersji mat i z błyszczącym top coatem :) a co do trwałości - u mnie mało który lakier wytrzymuje 3 dni bez ścierania i odpryskiwania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Catrice i z każdym kolejnym lakierem mam wrażenie, że ich trwałość i wygoda nakładania to przypadek, jedne kolory nakładają się bez smug i trzymają długo, a inne smużą i odpryskują szybciej. Ale i tak to moja ulubiona firma lakierów:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeena, jaki śliczny! ;)
    zajrzysz w wolnej chwili ? http://moda-ponad-wszystko-kara.blogspot.com/
    blog dopiero się rozwija i było by mi baardzo miło, gdybyś dodała komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To chyba bedzie jedyny produkt z tej kolekcji który mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie go zobaczyć na twoich pazurkach:) Chyba nie muszę pisać że jest świetny:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziewczyny, po waszych komentarzach widzę, że mamy podobne zdanie :)

    Kara - Oczywiście, że zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor śliczny dodaję się do obserwatorów i zapraszam do mnie :)
    http://kosmetolook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. mnie ta seria Catrice nie przypadła do gustu, wszystko jest jakieś takie zbyt brokatowe.

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba się skuszę :)) Bałam się o zmywanie, ale skoro piszesz, że bezproblemowe ... :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jest oryginalny ! ale nie widziałam go w naturze, chyba przeoczyłam..

    OdpowiedzUsuń
  14. paulus6c - Dziękuję.

    ninnette - Wszystko kwestia gustu :)

    FasOla - Naprawdę polecam :)

    Agnieszka - Radzę poszukać ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. całkiem przyjemny, chociaż za drobinkami/brokatem nie przepadam. ja skusiłam się z tej limitowanki na liner i bardzo żałuje - albo trafił mi się bubel, albo on zwyczajnie taki do luftu jest...

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość - napisz coś od siebie :)
(brak weryfikacji obrazkowej)