poniedziałek, 5 maja 2014

Miesiąc w zdjęciach - kwiecień 2014

Podsumowanie miesiąca w zdjęciach tym razem ma lekki poślizg, ale ostatnie dni spędziłam w pięknych Międzyzdrojach, gdzie słońce świeciło tak cudownie, że ostatnie, o czym myślałam, to siedzenie przy komputerze. Fotorelacja na moim Instagramie, gdzie serdecznie zapraszam - stamtąd pochodzą również zdjęcia z każdego podsumowania :)






Kwiecień wprowadził wszystkich w wiosenny nastrój na dobre. W moim przypadku wiosnę da się zauważyć również na paznokciach, a szczególne wyróżnienie w tym temacie należy się Bikini so teeny firmy Essie oraz nowości w mojej kosmetyczce, o której już niedługo na blogu...

W kwietniu było co świętować, zwłaszcza urodziny mamy oraz Wielkanoc. Muszę przyznać, że trochę wolnego pozwoliło mi wreszcie trochę odpocząć, ale jednocześnie obudziło we mnie kompletnego lenia i już nic mi się nie chce. Byle do wakacji! To cudowne ciasto na samym środku kolażu to lava cake, którego możecie spróbować w Pizza Hat. Polecam fanom czekolady, coś fantastycznego.

W kwietniu wzięłam się też wreszcie za Grę o tron i przepadłam. Jeden z najlepszych i jednocześnie najlepiej zrobionych serialów. Żałuję, że tyle zwlekałam z jego obejrzeniem, chociaż z drugiej strony miałam dużo dobrego naraz :) Teraz jestem na bieżąco i nie mogę się doczekać kolejnych odcinków!

O wodzie kokosowej przeczytałam około rok temu i od tamtego czasu marzyła mi się puszka tego napoju. Zabawa do najtańszych nie należy, bo trochę ponad 500 ml kosztuje prawie 10 zł, ale jak szaleć to szaleć. Na szczęście dla mojego portfela woda z wnętrza kokosa nie do końca przypadła mi do gustu. Dla zainteresowanych: moim zdaniem smakiem przypomina bardziej melona niż kokosa, nie ma nic wspólnego ze znanym wam smakiem kokosowym.

Ostatnie zdjęcie to widok ze szczecińskich bulwarów. Dobra miejscówka na wypady z przyjaciółmi czy przejażdżkę rowerem/rolkami. Ja natomiast ostatnio tam biegałam i mam jak najbardziej pozytywne odczucia.



A jak Wam minął kwiecień? Próbowałyście wody kokosowej? Oglądacie Grę o tron?

peace&love,
Rebellious lady


2 komentarze:

Każdy komentarz sprawia mi radość - napisz coś od siebie :)
(brak weryfikacji obrazkowej)