poniedziałek, 12 maja 2014

Neonowa pistacja

Za każdym razem patrząc na ten lakier, nie mogę się zdecydować, czy ten odcień bardziej przypomina mi pistację czy bardzo jasny, neonowy zielony. Wśród moich koleżanek zdania były podzielone, ale wszystkie zwracały na niego uwagę. Tak dużej liczby komplementów nie dostał chyba żaden z moich lakierów, a zbiór mam niemały!






Ten niezwykły lakier pochodzi ze sklepu znanego przede wszystkim ze sprzedaży najróżniejszej biżuterii, Claire's. W swojej ofercie mają również kosmetyki, lakiery, sztuczne rzęsy i paznokcie, akcesoria do włosów, a nawet treski i peruki... Istne szaleństwo! Wracając do lakieru, należy on do kolekcji White neons, czyli po prostu rozbielonych neonów. Przyznam się, że nie zwracałam szczególnie uwagi na resztę kolekcji, bo zainteresował mnie ten szczególny egzemplarz.




Tradycyjnie czas na przyznanie punktacji...

1. Dostępność - 1 (sklepy Claire's są zazwyczaj w centrach handlowych)
2. Cena - 1 (13,90 zł za 10 ml; myślę, że jest to cena w górnej granicy normy)
3. Kolor - 1 (jedyny w swoim rodzaju, jak dla mnie ideał na wiosnę i lato)
4. Aplikacja - 1 (jak na pastelowy odcień nakłada się go całkiem nieźle)
5. Pędzelek - 1 (standardowy, może trochę spłaszczony)
6. Krycie - 1 (dwie warstwy)
7. Wysychanie - 1 (dość szybkie)
8. Współpraca z innymi preparatami - 1 (w normie)
9. Trwałość - 1 (co najmniej trzy dni)
10. Zmywanie - 1 (bardzo łatwe, może trochę odbarwić płytkę)

Moja ocena: 10/10


Na koniec kilka uwag: przede wszystkim należy pamiętać, że jest to odcień pastelowy, który z natury lubi bąbelkować, dlatego nie polecam nakładać grubych warstw. Po drugie, warto zastosować coś pod lakier, bo z racji koloru może odbarwić płytkę. Jeśli będziecie się tego trzymać, lakier nie powinien sprawiać kłopotów :)

To jak z tym odcieniem - pistacjowy czy neonowy? Mojej znajomej skojarzył się z zakreślaczem na korektorze, co Wy na to? :)


peace&love,
Rebellious lady


24 komentarze:

  1. Moim zdaniem neonowy. Kolor cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie neonowy, bardzo fajny (:

    OdpowiedzUsuń
  3. kolor jest po prostu przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Widzę, że na blogu również mnóstwo komplementów zbiera ;)

      Usuń
  5. Cóż.. neonowa pistacja jak nic:D

    OdpowiedzUsuń
  6. poluję na ten lakier od kilku tygodni i nigdzie nie mogę go dorwać. Wygląda świetnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie koniecznie musisz go w końcu upolować i się nim pochwalić! :)

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję Ci za miły (i jakże w Twoim stylu ^_^ ) komentarz u mnie! jest mi naprawdę miło :)

      Już wysłałam swoich łowców w Polskę, mam nadzieję, że go ktoś w końcu dorwie. ;)

      Usuń
    3. W razie jakby żaden łowca nie dał rady, możesz dać znać, to coś się wymyśli ;)

      Usuń
  7. Kolor olśniewający :) Chociaż preferuję pistacje w nieco bardziej pastelowej wersji ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Odcień jest przepiękny :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. On świeci w UV :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość - napisz coś od siebie :)
(brak weryfikacji obrazkowej)