sobota, 31 grudnia 2011

Happy New Year!

Dziewczyny - nowy rok to nowa nadzieja, nowa energia i nowe wyzwania. Warto wejść w ten okres z postanowieniami, aby nasze życie stało się lepsze :) Moje postanowienia to:

1. Schudnąć do wymarzonej sylwetki (można powiedzieć, że jestem już w połowie drogi :P).
2. Być regularną w pielęgnacji.
3. Zadbać o włosy, gdyż żyją własnym życiem ;)
4. Regularnie pisać notki na bloga i realizować nowe pomysły z nim związane.
5. Czytać więcej książek, bo ostatnio mam na to bardzo mało czasu.

Pochwalcie się jakie są Wasze postanowienia, może coś dorzucę :)

Chciałam Wam wkleić zdjęcie dzisiejszego makijażu, ale jest już ciemno i nic nie było widać. Mogę za to pokazać nieziemskie kolczyki, które są częścią mojego stroju:



Mimo tego, że są duże, nie są ciężkie. Na żywo wyglądają 100 razy lepiej :)

Życzę wszystkim udanego Sylwestra i jeszcze lepszego 2012 roku! 
Ja dzisiaj świętuję podwójnie, ponieważ jest to 100 wpis na blogu. Życzcie mi powodzenia i wytrwałości do 1000 :)


peace&love,
Rebellious lady

11 komentarzy:

  1. moje postanowienie to nie kupować spódniczek i w sumie mogłabym przyłączyć się do Twoich;d

    OdpowiedzUsuń
  2. cudne kolczyki :)

    szczęśliwego nowego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rebellious, pomyślności i wytrwałości w postanowieniach! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O jezu boskie są...kocham motyw skrzydełek:)!

    OdpowiedzUsuń
  5. ja ostatnio też uskrzydliłam swoje uszy, ale z racji mojej wagi - rozmiar skrzydełek jest proporcjonalnie większy :) heh, gratuluję półmetka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia w realizacji postanowień :)
    Kolczyki świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  7. powodzenia :) fajne kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zostałaś oTAGowana
    http://www.gustawa.blogspot.com/2012/01/tag-owczyni.html
    Zapraszam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. gratulacje;)
    a gdzie takie cudeńka kupiłaś???

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość - napisz coś od siebie :)
(brak weryfikacji obrazkowej)