niedziela, 10 marca 2013

Koszyczek od L'Occitane

Przybywam do Was z radosną nowiną - ostatnio podjęłam współpracę z firmą L'Occitane. Kiedy myślałam o ich produktach, od razu miałam w głowie ich kremy do rąk, bardzo polecane przez dziewczyny i niestety bardzo drogie jak na produkt do rąk. Teraz mam okazję przetestować jeden z nich i podzielić się z Wami moimi odczuciami :)

Ale od początku - kiedy dotarła do mnie paczuszka, moim oczom ukazał się ten piękny koszyczek:




A w nim:




- mydełko z masłem shea i ziołowy żel pod prysznic




- nawilżający krem na noc i krem do rąk z masłem shea





- próbka kwiatowych perfum z przesłodkim flakoniku


Muszę przyznać, że byłam bardzo mile zaskoczona, ponieważ przy żadnej współpracy nie dostałam tak ładnie zapakowanych produktów. Biorę się do testowania - zobaczymy, czy kosmetyki się sprawdzą :)


I tu pytanie do Was - który kosmetyk Was najbardziej zainteresował? Będę wiedzieć, którą recenzję umieścić jako pierwszą :)


peace&love,
Rebellious lady

10 komentarzy:

  1. Będziesz pisać recenzję próbek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, opiszę moje odczucia - robiłam tak również w przypadku innych miniaturek produktów, które kupiłam sama :) Nie wiem jak ty, ale ja przed kupnem drogich produktów lubię najpierw sprawdzić ich działanie.

      Usuń
    2. próbki są duże żeby napisać 'parę słów o' .. nie rozumie zdziwienia .. :)

      Usuń
  2. mi najbardziej podpasował krem na noc i krem do rąk

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham ich kremy do rąk! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. koszyczek też mam, cudny jest ;)
    krem do rąk mnie nie zachwycił, ale na noc do twarzy boskiiii

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość - napisz coś od siebie :)
(brak weryfikacji obrazkowej)