niedziela, 14 października 2012

App of the week: Battery Doctor

Dziś kolejny post dotyczący moich ulubionych aplikacji na iPhona. Tym razem opiszę program, który poleciła mi moja przyjaciółka, gdy rozmawiałyśmy o tym, jak zachować "zdrowie" baterii.




Battery Doctor to aplikacja, dzięki której możemy poznać zasady dotyczące zdrowia baterii i jej ładowania. Posiada kalendarz, który zapisuje trzy rodzaje ładowania: cały cykl, ładowanie "na chwilę" i przeładowanie. Na jego podstawie przyznaje nam gwiazdki za wytrzymałość baterii. 





Aplikacja jest bardzo przydatna szczególnie wtedy, gdy zostało nam niewiele energii, a telefon musi jeszcze trochę wytrzymać. Program pokazuje nam, co możemy zrobić, by przedłużyć trochę życie naszej baterii poprzez proste czynności.





Za tydzień będzie trochę o aplikacjach do przeróbki zdjęć :)

PS Przepraszam, że publikuję coś dopiero teraz, ale ostatnio mój internet działa jak na korbkę... Mam nadzieję, że szybko się naprawi :)


peace&love,
Rebellious lady

4 komentarze:

Każdy komentarz sprawia mi radość - napisz coś od siebie :)
(brak weryfikacji obrazkowej)