czwartek, 18 października 2012

Raj dla zmysłów

Zakochałam się w nim od pierwszego wąchnięcia, choć tak na prawdę w moim koszyku wylądował zupełnie przypadkowo. Czekolado i kawoholicy, czytajcie uważnie - coś dla Was!




Kawowy suflet do ciała od Farmony z serii Sweet Secret to mój drugi kosmetyk tego typu. Pamiętam, że czekoladowe masło do ciała (o którym możecie poczytać TU) zrobiło na mnie pozytywne wrażenie. Identycznie było z tym produktem. Niska cena, praktyczne pudełko, folia ochronna, a przede wszystkim NIESAMOWITY zapach! Bardzo słodki, kawowo-czekoladowy. Aż mam ochotę go zjeść!

Jednak w odróżnieniu do masła, ma on o wiele lżejszą konsystencję, sufletu właśnie. Szybko się wchłania, a zapach pozostaje do rana (przynajmniej ja ubierając się rano jeszcze go czuję). Cieszę się, że przypomniałam sobie o tych nieziemsko pachnących cudach, zapewne będą mi towarzyszyć całą jesień i zimę w różnych wersjach zapachowych.




A czy Wy macie swoje ulubione kosmetyki do ciała na jesień i zimę? Jestem bardzo ciekawa Waszych propozycji!


peace&love,
Rebellious lady

20 komentarzy:

  1. Jeżeli naprawdę pachnie tak jak się nazywa, to muszę go mieć! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie rozumiem, że jutro rano będzie jogging po suflet? :P

      Usuń
  3. Aż mi się zachciało biec i go kupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozdwojenie jaźni? I jak ja mam teraz odpowiadać na komentarze, jak są dwie Greatdee? :D

      Usuń
  4. mhmmmm jestem kawoszem to pewnie zapach by mi się podobał ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj kusisz ;) Miałam z tej serii masło pistacje i czekolada. Z Twojej opinii wychodzi na to, że suflet jest pozbawiony wad, które zarzucałam masłu :>

    OdpowiedzUsuń
  6. muszę go kupić! uwielbiam zapach kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A rajusiu, idealny dla mnie! *.* Masło czekoladowe Farmony uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masło mam zamiar używać jak już będzie zimniej i skóra będzie narażona na wysuszenie :)

      Usuń
  8. Miałam to masło (w sumie to jeszcze trochę go mam, ale nie używam, bo chcę zostawić dla zapachu od którego się uzależniłam ;)), pachnie naprawdę pięknie i ma świetną konsystencję ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam kawę i jej zapach, więc ten suflet muszę mieć jak najszybciej ;-) xxx

    OdpowiedzUsuń
  10. Gdzie można kupić kosmetyki Farmony? U siebie na wiosce na bank nigdzie ich nie ma, ale może gdzieś w Krakowie? Pomożesz kochana?

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość - napisz coś od siebie :)
(brak weryfikacji obrazkowej)