poniedziałek, 15 października 2012

Duet na medal

Od lata chodził za mną pomysł kupienia niebieskiej kredki do oczu. Szczególnie spodobała mi się turkusowa kredka jumbo z Sephory, ale 39 zł za taki kosmetyk to nie mała suma na moją kieszeń.  Z bólem serca musiałam ją sobie odpuścić. Jednak gdy zobaczyłam, że Kobo wyprzedaje swoje pigmenty i duraline, przypomniałam sobie o moich zachciankach sprzed kilku miesięcy i nie mogłam się oprzeć. Tak oto nabyłam duet, który często gości na moich powiekach: płynna baza + Pure Pigment w odcieniu 408 S Cornflower.




Pigment w połączeniu z płynem zachowuje się po prostu jak płynny eyeliner. Jest dość trwały, chociaż jeśli nałożymy za grubą warstwę, to może odbijać się na górnej powiece, jednaki nie jest to już wina produktów. Kolor jest trochę ciemniejszy od pigmentu w słoiczku, ale moim zdaniem pięknie wygląda przy brązowej tęczówce.




Cornflower to mój pierwszy pigment Kobo i jestem nim oczarowana. Jakie inne odcienie polecacie? Piszcie! :)

peace&love,
Rebellious lady

23 komentarze:

  1. bardzo ladny kolor, tez sie nad nim zastanawialam, w koncu nie wzielam i teraz zaluje troche..

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny kolor i cudowna kreska! :))

    Buziaki,Magda

    OdpowiedzUsuń
  3. też go uwielbiam :) Mogę polecić jeszcze czerwień, złoty i żółty :) Zielony jest ładny, ale wolałabym coś bardziej soczystego ;) No i bardzo brakuje mi fioletu wśród tych pigmentów ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobny kolor daje eyeliner z lovely choć po opakowaniu wydawać by się mogło,że jest ciemny to po nałożeniu na powieke robi się piękny intensywny niebieski :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Daje dużo możliwości i jest tańsza niż duraline od Inglota :)

      Usuń
  6. również uwielbiam kobo z pigmentami ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. O kurczę, odważnie ;) Ja na codzień tylko czerń :)
    Piękna krecha, mega napignemntowana. Nawet mój eyeliner nie jest tak kryjący :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez przesady, widziałam odważniejsze propozycje na dzień :P
      A pigmentacja naprawdę powala :)

      Usuń
  8. Muszę kupić te pigmenty, a kolor świetny!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. lubię ten pigment :) dość ciemno wyszedł?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pomieszaniu z płynem zawsze odcień jest trochę ciemniejszy niż na sucho :P

      Usuń

Każdy komentarz sprawia mi radość - napisz coś od siebie :)
(brak weryfikacji obrazkowej)