piątek, 5 października 2012

App of the week: Listonic

Ostatnio pisałam Wam, że mam kilka pomysłów na nowe notki - oto jeden z nich. Jestem totalnie (!) uzależniona od mojego iPhona i korzystam z niego cały czas: słucham muzyki, gram, sprawdzam Facebooka, Tweetera i inne portale społecznościowe, przerabiam zdjęcia, itp. W związku z tym pomyślałam, że co tydzień będę pisała o jednej z aplikacji, która jest niezwykle przydatna / podbiła moje serce. Może nie zawsze będzie kosmetycznie, ale sądzę, że to ciekawa odskocznia.



Dziś opiszę Wam aplikację, którą odkryłam dość niedawno. Listonic to program do zapisywania list na zakupy. Sprawa wydaje się banalna, ale posiada on wiele ułatwiających życie funkcji. Po pierwsze, możemy odznaczać to, co już kupiliśmy oraz edytować listę (dodawać bądź usuwać pozycje). Po drugie mamy możliwość dodawania produktów z szybkiego menu. Poza tym program zapamiętuje nasze najczęściej kupowane pozycje.



Po trzecie - i najważniejsze - aplikacja, łącząc się przez internet, pokazuje nam promocje dotyczące wpisanych przez nas produktów. Co prawda, do wyboru mamy tylko 4 sklepy: Carrefour, Alma, Piotr i Paweł oraz Real, ale są one powszechnie dostępne. 




Jestem bardzo ciekawa, czy moja propozycja takiego cyklu postów się Wam spodoba. Dajcie koniecznie znać, jakie są Wasze ulubione aplikacje! :)

PS Zapomniałam napisać, że app jest darmowy, jak wszystkie, które mam zamiar pokazywać :)


peace&love,
Rebellious lady


16 komentarzy:

  1. Seria bardzo fajna, chociaż osobiście wolałabym aplikacje na Androida :P
    Dobrze jednak, że większość z nich jest dostępna w obu wersjach ;)
    Czekam zatem na kolejne propozycje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie tak mi się wydaje, że większość jest również dostępna na Androida :)
      Cieszę się, że post się podoba! ^^

      Usuń
    2. Listonic jak najbardziej działa także na Androidzie. Tam też listy zakupów można dyktować, bo aplikacja wykorzystuje rozpoznawanie mowy:)

      Usuń
  2. iphone'a nie posiadam, ale chętnie czytam tego typu posty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jak nie miałam, to też chętnie czytałam :P
      A jeśli posiadasz telefon z Androidem, możesz sprawdzić, czy czasem nie ma tej aplikacji :)

      Usuń
  3. Mi się podoba chociaż bardziej byłabym zainteresowana aplikacjami na Androida ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo często aplikacje z iOSa są też dostępne na Androida, do tego często na Androida są darmowe :)

      Usuń
    2. Właśnie to miałam napisać :)
      I tak jak napisałam w poście, wszystkie aplikacje, które będę opisywać będą darmowe :)

      Usuń
  4. Mi podoba się bardzo :) Uwielbiam wszelkiego rodzaju nowinki i chętnie poznam nowe aplikacje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa aplikacja, szczególnie z promocjami :) Ja bardzo lubię aplikację kwc :) Nie wspominając już o tych do obróbki zdjęć ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć,
    Bardzo dziękuję za opisanie aplikacji Listonic. W tak rozbudowanej wersji aplikacja dostępna jest także na Androida i Windows Phone 7:) W aplikacji są także Inspiracje Kulinarne z polskiej blogosfery kulinarnej czy skaner kodów kreskowych, który rozpoznaje 99% produktów spożywczych z polskich sklepów:)

    Pozdrowienia od team'u Listonica:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niesamowite, że ktoś tu do mnie zawitał! Dziękuję za informacje i również pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Świetny pomysł aż z ciekawości zaczynam obserwować :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość - napisz coś od siebie :)
(brak weryfikacji obrazkowej)